fredag 12 juni 2009

Revision

Jag har precis granskat gårdagens arbete och gjort en del nödvändiga justeringar. Väldigt få grammatiska, men snarare mycket utvecklingar.

Note to self: Du har en tendens att springa förbi viktiga nyckelpunkter för att komma vidare i historien. Skärpning!

Men sett till det hela så fungerar fortfarande kapitlet lika bra idag som igår och jag är nöjd med det för tillfället. Första granskningen jag gör är oftast VÄLDIGT grov, och det blir istället vid den tredje eller fjärde som jag blir riktigt nöjd med texten. Dessutom ökades ordskörden från 2261 till 2350 av den första omskrivningen..

Idag ska jag klämma ur mig ytterligare ett kapitel eftersom det inte blev någon middag. Pizzan smakade dock utmärkt. Men först: kaffe, snus och kanske en dusch..

Jag leker lite med tanken att ta ett bad också..

/Arthur B. James

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar